Blogia
@MariaColomaMM

L'escriptor Gabriel Janer Manila col·labora en el videobook de la meva primera novel·la

L'escriptor Gabriel Janer Manila col·labora en el videobook de la meva primera novel·la

Retrobament amb l’escriptor Gabriel Janer Manila anys més tard d’haver guanyat l’Accèsit de Castellitx al 2001

Les humanitats i el periodisme ofereixen la oportunitat de cercar històries a la vida real i per això vaig continuar en aquest camí i sempre he creat històries de ficció. Vaig guanyar concursos de narrativa a Llucmajor i a la meva Universitat, fins que a l’any 2009 vaig quedar finalista dels relats Bellver i vaig obtenir el primer premi al certamen de narrativa de Castellitx. Arran d’aquest concurs, vuit anys més tard, em vaig retrobar amb l’escriptor Gabriel Janer Manila. A dia d’avui gran amic. Ell ha col·laborat recentment en el videobook realitzat per Gemma Puri i Sandra Cristiansen d’una novel·la que he escrit (a la imatge es veu un fotograma del video). La historia  transcorre pels carrers de Pere Garau, Jacint Verdaguer, Manacor i S’Arenal. Encara em falten algunes coses per acabar de decidir, entre elles confirmar el títol de l’obra, dubto entre "Ànima lliure o "El vermell de l’ànima". De moment vaig a montar en breu les imatges enregistades per Gemma Puri i Sandra Cristiansen a Bulgària. Consider que és molt important un blog perquè es nodreix dels comentaris de la gent, així que aniré informant de cóm avança tot plegat. Si has llegit fins aquí no dubtis en fer-me arribar la teva opinió.

El escritor Gabriel Janer Manila colabora con el videobook de mi novela. Reencuentro con el escritor años más tarde.

Las humanidades y el periodismo ofrecen la oportunidad de buscar historias en la vida real y por eso continué mi camino en este sentido, creando siempre historias, algunas de ficción. En este recorrido gané algunos concursos de narrativa en Llucmajor y en mi Universidad, hasta que en 2009 quedé finalista en el certamen de relatos de Bellver, también gané el primer premio en el certamen de narrativa de Castellitx. A raíz de este concurso, ocho años más tarde, volví a ponerme en contacto con el escritor Gabriel Janer Manila. A día de hoy gran amigo. Él ha colaborado en el videobook de una novela que he escrito recientemente y que se desarrolla por Pere Garau, Jacint Verdaguer, Manacor y S’Arenal. Todavía me faltan algunas cosas para acabar de decidir como el título. Considero que es muy importante un blog porque se nutre de los comentarios de la gente, así que iré informando de cómo avanza la cosa para recibir algunas sugerencias y consejos. Si has leído hasta aquí no dudes en hacerme llegar un comentario.

0 comentarios