Blogia
@MariaColomaMM

L'escriptor Gabriel Janer Manila em va entregar el premi Accèsit de Castellitx al 2001

L'escriptor Gabriel Janer Manila em va entregar el premi Accèsit de Castellitx al 2001

Una manera d’encoratjar per continuar escrivint històries

 Al 2001 quant era una adolescent que feia batxiller vaig guanyar l’Accèsit al concurs de narrativa de Castellitx, llavors vaig conèixer a l’escriptor Gabriel Janer Manila. Acabava de venir d’un viatge a Praga on vaig poder conèixer la casa de Kakfa i el museu, sentir la seva obra més real. I és que la literatura sempre m’ha servit per refugiar-me dels moments difícils que hi ha a la vida, de descobrir nous mons i horitzons. Des de llavors l’escriptor, Gabriel Janer Manila em va dir que m’apadrinaria amb la literatura i que continuàs. Aquestes paraules varen fer que continuàs escrivint històries breus, algunes d’elles premiades a diferents concursos.

 Gabriel Janer Manila me entregó el premio de narrativa Accèsit de Castellitx en 2001

En el 2001 cuando era una adolescente, que cursaba bachiller gané el Accèsit en el concurso de narrativa de Castellitx, fue entonces cuando conocí al escritor Gabriel Janer Manila. Yo venia de mi viaje de estudios de Praga, donde tuve la oportunidad de conocer la casa de Kakfa y el museo. De un sueño fuí a otro sueño porque nada más llegar me esperaba la noticia de que había ganado este premio. La literatura siempre me ha servido para refugiarme de los momentos difíciles que hay en la vida, de descubrir nuevos mundos y horizontes. El escritor, Gabriel Janer Manila me animó con la literatura y a continuar escribiendo. Sus palabras hicieron que no parase de escribir historias breves, algunas de ellas premiadas en diferentes concursos.

0 comentarios